Google ads rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google keresési és display hirdetési felületein. Facebook és instagram reklámok készítése és elhelyezése.
Üzletviteli tanácsadás: Google ads reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt. (Egyes kampányokhoz kulcsszókészlet megadása, targetálása)
Facebook és instagram reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com és az instagram.com közösségi portál reklámfelületein a megadott fiókokban.
Üzletviteli tanácsadás: Facebook és instagram reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 11 634 600,- Ft + Áfa
A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:
A kampány részteljesítési időszakait a felhívás 1. sz. melléklete tartalmazza*.
Kapcsolattartás: Az ajánlatkérő a kampányidőszakok előtt és a kampányidőszakok alatt legalább kétheti rendszerességgel személyes találkozót kezdeményezhet Szegeden, ahol az adott kampányidőszakban résztvevő felek elmondhatják az igényeiket és elképzeléseiket és a kampány céljait.
Figyelem! Valamennyi részteljesítés esetében a megadott hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszegek tervezettek, melyek változtatásának jogát a Megrendelő fenntartja. A használt reklámfelületek és eszközök arányáról a felek minden esetben egyeztetnek a kampányok során. A kampányok pénzügyi állapotáról a vállalkozó folyamatosan tájékoztatja a megrendelőt.
bírálati szempont | súlyszám | leírás |
---|---|---|
legalacsonyabb összegű ajánlati ár | 7 |
1. Ajánlati ár mindösszesen, a kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozóan (reklámadóval együtt) a 23 részteljesítésre: ………,- Ft + Áfa Ajánlatkérő az ajánlattételi felhívásban szereplő 23 részteljesítés fiók nyitására és kampánymenedzselésére (reklámadóval együtt) mindösszesen megajánlott bruttó ajánlati árakat fogja értékelni. Figyelem! Az ügynökségi díjat a 2008. évi XLVIII. törvény 5/C. § (3) bekezdésének megfelelően kérjük meghatározni, mely a teljes elkölteni kívánt keretösszegből hirdetésekre fordítandó összegnek a 15 %-a lehet, azt sem pozitív, sem negatív irányban nem haladhatja meg! Ajánlatkérő a törvényi előírásoknak nem megfelelő mértékű ügynökségi díjat megajánló Ajánlattevő(k) ajánlatát automatikusan érvénytelennek nyilvánítja, és nem veszi figyelembe az értékelés során! |
2. Ajánlattevő által az ajánlattételi határidőt megelőző 36 hónap alatt Facebook közösségi oldalon és/vagy google ads hirdetési rendszerben felsőoktatási intézmény részére menedzselt és teljesített ppc kampányokról csatolt referenciák darabszáma. (Egy sze | 3 |
Ajánlatkérő a felsőoktatási intézménynek teljesített referenciák darabszámát fogja értékelni. Igazolási mód: Ajánlattevő csatoljon egyszerű referencianyilatkozatot az ajánlattételi határidőt megelőző 36 hónap során Facebook közösségi oldalon és/vagy google ads hirdetési rendszerben felsőoktatási intézmény részére menedzselt és teljesített ppc kampányairól. (Egy szerződés 1 db referenciának feleltethető meg) Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét és elérhetőségét, a szolgáltatás tárgyát, valamint a felsőoktatási intézmény megnevezését. Ajánlatkérő az 1 db-nál kevesebb referenciát megajánló Ajánlattevő(k) ajánlatát 1 db-nak, valamint az 5 db-nál több referenciát megajánló Ajánlattevő(k) ajánlatát 5 db-nak fogja venni az értékelés során. |
Figyelem! Az 1. bírálati szempont szerinti kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozó ajánlati árat mindösszesen, a mellékelt felolvasólap kitöltésével kérjük megadni. A reklámadó összegét kérjük, szintén ebbe a részbe kalkulálják a pályázók.
Pontozási szabályozás:
Az adott szempont szerinti legkedvezőbb értéket (legalacsonyabb ár, legtöbb referencia) elérő ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.
Ajánlatkérő az összességében legelőnyösebb ajánlatot hirdeti nyertesnek.
A részekre történő ajánlattétel lehetősége kizárt. Ajánlatkérő azt az ajánlatot, amely a felolvasólap bármely részére nem tartalmaz ajánlati árat érvénytelennek nyilvánítja és nem veszi figyelembe az értékelés során.
Az ajánlattevővel szembeni elvárások
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét és elérhetőségét, valamint a szolgáltatás tárgyát.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy reklámközvetítőnek minősül, valamint ha amennyiben a Ratv. vonatkozó rendelkezése alapján reklámadó bevallási és fizetési kötelezettség terheli, úgy e kötelezettségének a reklámadóról szóló hatályos jogszabályoknak megfelelően eleget tesz. Továbbá nyilatkozzon, hogy ajánlatát a hatályos törvény és jogszabályoknak eleget téve adta.
A teljesítés feltétele: A nyertes pályázó a PTK szerinti teljesítés hiteles bemutatása érdekében a kampány során alkalmazott google ads és Facebook hirdetési fiókokba betekintési hozzáférést bocsát a megrendelő részére a teljes kampányidőszakra. A kampányok lezárásakor, a számlázás előtt pedig részletes összefoglalást nyújt be a megrendelő részére. Az összefoglaló tartalmazza kampányonként a kampány során alkalmazott hirdetések szövegét és a kulcsszavak listáját valamint a hirdetésekhez kapcsolódó demográfiai szűréseket, valamint a kattintások számát, a CTR és átlagos CPC adatokat. A megrendelő ezen részletes kampány összefoglaló birtokában állítja ki a teljesítésigazolást.
Fizetési feltételek: Vállalkozó előlegszámla beadásra jogosult minden részteljesítés esetében az adott részteljesítés keretösszegének maximum 50 %-os mértékig. Vállalkozó vállalja, hogy az előleg elszámolásra a pénzügyi és számviteli előírások szerinti előlegszámlát állít ki. Vállalkozó a kiírás tárgyát képező feladatok elvégzéséről teljesítésigazolást követően valamennyi részteljesítés tekintetében 1-1 db számlát nyújthat be (külön feltüntetve rajta a munka díját és a kampány során elköltött hirdetési összegeket), melyeket a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít. Vállalkozó a benyújtott számlákban feltünteti az előleggel való elszámolást.
A megadott hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszegek tervezettek, melyek változtatásának jogát a Megrendelő fenntartja.
Az ajánlat elvárt tartalma
Nyertes ajánlattevő: Onlinemarketing.hu Kft., 1068 Budapest, Benczúr u. 35.
Nyertes ajánlati ár: 11 634 000,-Ft+ÁFA
SZTE Gazdasági Szervezet
6720 Szeged, Horváth M. u. 1/B